2015年1月14日 星期三

kitman// [[1000訂閱GIVEAWAY]] 近月愛用之護膚品(ゝ∀・)b







GIVEAWAY參加方法:

1.訂閱呢個Channel (ゝ∀・)
2.係條片留言話比我知你想我拍咩片~或者中意睇我咩片

我會係一月二十五日晚上十二點後抽出兩位答得最好既朋友~~
收到你地既資料就會寄比你地架啦~~
名單會先係我既FB page公佈~然後會在下一條片宣佈(✪ω✪)
禮物好吸引~快D黎玩啦٩(。・ω・。)و


Product List:

Paula's Choice 寶拉珍選2%水楊酸煥采精華液 $180-200
http://detail.tmall.com/item.htm?spm=...
NUXE 玫瑰爽膚水 $98 (SASA減價)
NUXE 全效精華油 $20-30
TONYMOLY Bio-Ex Multi-cell Energy精華乳液 $350
KÄBÏ Organic bioactive face mask with skin revitalising peat and nourishing argan oil (試用)
Organic bioactive face mask with skin revitalising peat (試用)

沒有留言:

張貼留言